TopDev

Techcombank

Expert, IT Services

Quận Hoàn Kiếm, Hà Nội
Đăng 1 năm trước và Công việc hết hạn trong 1 năm trước

Năm kinh nghiệm tối thiểu

Cấp bậc

Loại hình

Loại hợp đồng

Job purpose: response for managing quality of Service and SLA, expense for services, risk and non-compliance; maintain for relationship with vendor/contractor; and deployment, integrated infrastructure system from small to big, from simple to complex to delivery for every desirable IT services for IT Infrastructure of Bank-wide.

Trách nhiệm công việc

Main duties 1:

  • Responsibilities for administrative and manage job
  • Monitoring and making sure KRAs of IT service (Level of Service, User satisfaction, Time for response request, miss call ratio acceptable).
  • Coordinate with other local provider (IT service lines) for figuring out requirement of technology request or supporting for fit able business requirement for operate and develop of bank.
  • Investigate ratio of user satisfaction and dis-appointed after service support.
  • Analyze, review and proposal suggest for advice and co-ordinate to improve support service.
  • Promote, build Capex/Apex budget according to working plan and manage cost for department operate.
  • Monitoring and control investment for department and IT projects, compliance with investment procedure and asset control.
  • Involve direct or in-direct with making procedure/ manual, guideline for IT services.
  • Build strategy for announcement and establish communication channels to other related parties for impact/incident/ other matter of services.
  • Deploy and integrated infrastructure system from small to big, from simple to complex to delivery for every desirable IT services for IT Infrastructure of Bank-wide.
  • Reported periodically for IT Infrastructure Head

Main duties 2:

  • Responsibilities for risk and compliance managements
  • Control and ensure all departments operate comply with policy, regulation and procedure guidelines already published.
  • Proactive recognize risk of department while operating and co-ordinate with other departments for building methodology measurement, evaluate, mitigate risk.

Main duties 3:

  • Manage IT services
  • Building finance plan (OPEX, CAPEX) for annual year.
  • Make sure operating cost for department in scope of Bank’s budget approved and evaluated effective of service cost
  • Support for gap and risk follow PCI DSS
  • Deploy maintenance IT system (extend maintenance contract and support in time)

Kỹ năng & Chuyên môn

Qualifications:

  • Graduated from university majoring in IT, electronics and telecommunications, business administration, or finance and banking.

Work Experience:

  • Have worked in the IT field for at least 8 years.
  • At least 8 years of experience in IT service management (ITIL) or in large organizations, especially banks.
  • Have experience in Power BI, Excel.

Foreign language:

  • Fluently in English

Benefit:

  • Attractive salary package based on your skills and experience
  • 13th month salary + performance bonus
  • 15 paid leaves + 1 birthday leave
  • 100% salary in probation time
  • Advanced health insurance for you and your family
  • Flexible working time
  • Preferential loan policy for Techcombank’s employees
  • Clear career path development
  • Dynamic and challenging working environment

 

Phúc lợi dành cho bạn

Quy trình phỏng vấn

Vòng 1

Online Application

Vòng 2

Phone Interview

Vòng 3

Technical Test

Vòng 4

Final Interview

0 vị trí tuyển dụng

Ngành nghề

Ngân Hàng

Quy mô công ty

10.000-19.999 Nhân viên

Quốc tịch công ty

Vietnam

Được thành lập từ năm 1993, Techcombank là một trong những ngân hàng TMCP lớn nhất Việt Nam và một trong những ngân hàng hàng đầu ở Châu Á. Techcombank cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tài chính đa dạng cho hơn 5.4 triệu khách hàng ở Việt Nam với mạng lưới 315 chi nhánh trên toàn quốc.

Tính đến thời điểm hiện tại, Techcombank đang có hơn 9000 Cán bộ nhân viên và là một trong những ngân hàng dẫn đầu về hiệu quả, có giá trị vốn hóa đứng thứ ba trên thị trường và được những tổ chức xếp hạng uy tín hàng đầu thế giới vinh danh với hàng loạt giải thưởng và xếp hạng tín nhiệm cao.

Với định vị thương hiệu "Vượt trội hơn mỗi ngày" (BE GREATER), Techcombank cam kết tạo điều kiện để khách hàng, đối tác và chính thành viên của mình có thể hiện thực hóa ước mơ theo cách của riêng mình.

Tầm nhìn

Chuyển đổi ngành tài chính, nâng tầm giá trị sống; thúc đẩy mỗi người khai phá tiềm năng và bản lĩnh hành động cho những điều vượt trội.

Sứ mệnh

Dẫn dắt hành trình số hóa của ngành tài chính, tạo động lực cho mỗi cá nhân, doanh nghiệp và tổ chức phát triển bền vững và bứt phá thành công.

Giá trị cốt lõi

Các giá trị Techcombank cam kết thực hiện trong mọi hành động để hướng đến thành công vượt trội, bao gồm:

  • Khách hàng là trọng tâm: Vượt trên kỳ vọng: Chúng tôi đặt lợi ích của khách hàng làm tôn chỉ của mọi hành động
  • Đổi mới và sáng tạo: Tạo dựng đột phá: Chúng tôi chủ động khám phá và mang đến những trải nghiệm vượt trội.​
  • Hợp tác vì mục tiêu chung: Cùng chung định hướng: Chúng tôi phát huy sức mạnh tập thể và luôn gắn kết vì mục tiêu chung.​
  • Phát triển bản thân: Thúc đẩy tiềm năng: Chúng tôi luôn nỗ lực hoàn thiện bản thân.
  • Làm việc hiệu quả: Làm chủ công việc: Chúng tôi luôn phát huy tinh thần làm chủ và ý thức trách nhiệm.​
...đọc thêm
c0374bf2bf73244c5bce794c87b8ea8d.jpg
Techcombank-2.jpg
Techcombank-3.jpg
Techcombank-4.jpg
Techcombank-5.jpg
Techcombank-6.jpg