Managing the customer’s M365 system for operation.
Implementing, and maintaining Microsoft Azure solutions, including key services such as compute, storage, networking, and security.
Monitor and optimize the performance of M365 services, implementing improvements as needed like automation tools by Powershells that support ExchangeOnline, AzureAD modules.
Troubleshoot and resolve issues related to M365 services, providing timely support to end-users.
Write operation documentation.
Support Objects include Teams, Outlook, Exchange Online (EXO), SharePoint Online (SPO), OneDrive, Power Automate, etc.
Working time: 9:00-18:00 JST Monday to Friday (Japanese calendar).
2
Kỹ năng & trình độ của bạn
College graduated or higher in computer Science, IT, Engineering or related fields
Ability to provide technical and end-user support.
2+ years of experience in M365 system administration.
Experience with cloud technologies (Azure, AAD Connect, SSO).
Experience using PowerShell to create automation tools for Azure AD modules is a plus.
English is a plus
3
Quyền lợi
Offer hấp dẫn tuỳ theo năng lực và kinh nghiệm
Lương tháng 13 và các khoản thưởng hiệu quả công việc, thưởng lễ...
Bảo hiểm chăm sóc sức khoẻ, BHYT...
Hàng nghìn khoá học và đào tạo nội bộ miễn phí
Career Path rộng mở
Các hoạt động văn hoá đoàn thể được tổ chức thường xuyên